Ogłoszenie o prace – Asystent/-ka biurowy/a

Autor: Michał Słowiński | Osoba zatwierdzająca: Michał Słowiński

Opublikowano: 17 czerwca 2025, 16:21

Zaktualizowano: 18 czerwca 2025, 11:53

Kategorie:

GŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO

Dyrektor Milanowskiego Centrum Kultury ogłasza nabór na stanowisko:

Asystent/-ka biurowy/a

I. Miejsce pracy:

Milanowskie Centrum Kultury – Willa Waleria
ul. Spacerowa 20, 05-822 Milanówek

II. Rodzaj umowy:

Umowa o dzieło/zlecenie, umowa pracę 

III. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie lub spełnienie warunków określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
  2. Preferowane wykształcenie średnie/wyższe.
  3. Dobra organizacja pracy własnej
  4. Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office lub LibreOffice)
  5. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  6. Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
  7. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej

IV. Zakres obowiązków:

  1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  2. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentów
  3. Wsparcie administracyjne zespołu
  4. Współprowadzenie kalendarza wydarzeń
  5. Obsługa telefoniczna i mailowa interesantów
  6. Obsługa odbiorców i gości odwiedzających Milanowskie Centrum Kultury
  7. Organizacja obiegu dokumentów i materiałów biurowych
  8. Dbanie o porządek i sprawne funkcjonowanie przestrzeni biurowej
  9. Współpraca z innymi działami Milanowskiego Centrum Kultury
  10. Obsługa kasy fiskalnej oraz prowadzenie sprzedaży (np. biletów, gadżetów, publikacji)
  11. Rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych zgodnie z obowiązującymi procedurami

V. Informacja o warunkach pracy:

  1. Praca w budynku od poniedziałku do piątku. 
  2. Praca wymagająca kontaktu z klientami, artystami i partnerami.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum Vitae (CV).
  2. Krótki opis doświadczenia i motywacji do pracy.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Milanowskiego Centrum Kultury (Willa Waleria), ul. Spacerowa 20, Milanówek, przesłać pocztą na adres: Milanowskie Centrum Kultury, ul. Spacerowa 20, 05-822 Milanówek, lub drogą elektroniczną na adres: a.majak@mckmilanowek.pl. Termin składania ofert upływa  30 czerwca 2025 r. Prosimy o umieszczenie w tytule zgłoszenia adnotacji: „Oferta na stanowisko: Asystent/ka biurowy/a”.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Przesłane dokumenty nie będą zwracane.

Klauzula informacyjna:

Przesyłając dokumenty rekrutacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Milanowskie Centrum Kultury w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W dowolnym momencie możesz wycofać swoją zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: sekretariat@mckmilanowek.pl lub osobiście w siedzibie Milanowskiego Centrum Kultury.

Twoje dane osobowe przetwarzane są na podstawie przepisów prawa i ich podanie jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane, takie jak wizerunek, przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody. Masz prawo do wglądu, poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, a także przeniesienia ich do innego administratora. Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.