Wraz z Urzędem Miasta Milanówka serdecznie zapraszamy do uczestnictwa (zarówno czynnego, jak i biernego) w Konferencji Współpracy Międzysektorowej 2017, organizowanej w dniu 18 listopada w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta przy ul. Spacerowej 4.
Celem konferencji jest wymiana doświadczeń i dobrych praktyk, promocja Organizacji Pozarządowych, popularyzacja postawy społecznej oraz integracja środowiska aktywnych mieszkańców.
Jeżeli chcą Państwo podzielić się swoim doświadczeniem, opowiedzieć o swoim potencjale, podejmowanych działaniach czy planach na przyszłość, to zachęcamy do udziału w konferencji.
Na Państwa zgłoszenia czekamy do 13 listopada br. Formularze zgłoszeniowe do pobrania dostępne są na: http://milanowek.pl/aktualnosci.id_4093.back_4
Program konferencji:
- 10:00 – 10:10 uroczyste przywitanie Uczestników i gości.
- 10:10 – 11:20 I Panel – ” Budowania wizerunku poprzez projekt” – prezentacja Marka Jefremienko,
- 11:20 – 11:30 przerwa kawowa,
- 11:30 – 14:00 II Panel „Działamy Lokalnie” – prezentacja uczestników konferencji,
- 14:00 – 14:30 przerwa kawowa,
- 14:30 – 15:00 III Panel wypowiedź Burmistrz Miasta Milanówka, Wiesławy Kwiatkowskiej, Dyrektor Milanowskiego Centrum Kultury, Anety Majak, Koordynatora projektu pn. „DEvelopment of sustainable MObility management in European Cities”, Aleksandry Kowalczyk oraz Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, Krystyny Kott.